2009年3月26日 星期四

不熱嗎?

It's Spring, and I started wearing short sleeves during the day, but my 3 boys still had their jackets (thick jackets) on most of the time. When I went to pick up Hee, he had his jacket; when I went to pick up Ha, he also had his jacket. Every day, I asked them countless times: 不熱嗎?,but they always say no.

問久了,我也開始懷疑自己:到底是真的天氣熱了,還是我身上肥油太多,不怕冷了?

6 則留言:

Jenniflower 提到...

Yes, it's getting hot! I'm wearing short sleeves too.

Cheryl is the opposite of your 3 men. She wore short sleeves when it was not hot.

Sophia 提到...

我們家最怕冷的就是老公了, 小孩比我還不怕冷. 我們這個週末又冷起來了, 只有不到四十度.

nadia 提到...

我跟妳相反,我是我們全家最怕冷,穿最多的。

Happy Family 提到...

看來每個人對天氣的反應都不一樣。可憐的SF,當我們enjoy美麗的春天艷陽,妳們居然還在40度。

Sophia 提到...

星期六還下雪了. 現在門前還積著雪呢. 星期六晚有風雪, 我們家門前的樹還斷了一截呢. 孩子昨天和老公在門口堆雪人, 我有照片,再上傳. 現在氣溫是六十度, 還好. 我們經過了幾個星期的春天現在又回到冬天了, 氣候多變....這就是芝加哥.

Happy Family 提到...

好像三溫暖。