2022年12月10日 星期六

AI 情書

 



Twenty-two years of love and grace,
Blessed by God in every place.
Our marriage, a sacred union,
Guided by His light and His wisdom.
Through trials and triumphs, we stand,
United by His love and His hand.
Our vows made before His altar,
A promise to love and to never falter.
You are my partner, my friend,
A gift from God that will never end.
I give thanks for all He has done,
For bringing you to me, His chosen one.
May our marriage continue to thrive,
Blessed by God's love and His guiding light.
Happy anniversary, my dearest spouse,
I thank the Lord for His unending love and His douse.
二十二年的愛與恩典,
在每個地方都受到上帝的祝福。
我們的婚姻,神聖的結合,
以祂的光和祂的智慧為指引。
通過考驗和勝利,我們站起來,
因祂的愛和祂的手而聯合。
我們在他的祭壇前許下的誓言,
對愛的承諾,永不動搖。
你是我的伙伴,我的朋友,
一份來自上帝的禮物,永無止境。
我感謝他所做的一切,
把你帶到我身邊,他所揀選的人。
願我們的婚姻繼續茁壯成長,
因上帝的愛和祂的指路明燈而蒙福。
結婚週年快樂,我最親愛的配偶,
我感謝主無盡的愛和澆灌。
(chatGPT)

沒有留言: